Schleich® 42640 Blondýna Tori a kůň Princess
Popis
Tori je šťastná: Konečně je zpátky ve stáji se svou frískou klisnou Princess. Tady se cítí nejlépe. Dnes se chtějí společně projet. Rozprostře klisně na hřbet sedlovou deku a nasadí jí sedlo. Jako poslední nasadí uzdu. Tori je samozřejmě opatrná a vždycky nosí helmu. Než vyjede, zbývá jí udělat ještě jednu věc: Zaplete Princess prameny hřívy a uváže mašle do její černé hřívy. Vypadá krásně, že? Balení: 15,1x18x7,9cm. Věk: 3+
Podobné produkty
Hmotnost | 0.21 kg |
Na baterie? | ne |
Věk od (?) | 3 let |
Věk do | 99 |
Šířka | 15.1 |
Hloubka | 7.9 |
Hmotnost | 0.21 |
Magnet | NE |
Pohlaví | Unisex |
Uvedení na trh | 2023 |
Výška | 18 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost Schleich založil v roce 1935 Friedrich Schleich ve městě Schwäbisch Gmünd. Dnes patří k největším výrobcům hraček a k předním světovým poskytovatelům realistických zvířecích figurek. Návrh figurek a herních světů, produkce výrobních nástrojů i testy kvality a bezpečnosti probíhají nadále v Německu. Vyrábí se jak v centrále společnosti ve městě Schwäbisch Gmünd, tak v několika zahraničních závodech.
Dětem s radostí nabízí příběhy, které figurky ještě více oživí. Za tímto účelem cíleně navázali partnerství se společnostmi z různých oblastí. Patří k nim Universum KidsFilm GmbH, Blue Ocean Entertainment AG, Friedrich Oetinger GmbH, Schmidt Spiele GmbH, Ameet.Verlag GmbH, John Toys GmbH, Theo Klein GmbH, Nestler GmbH a hama GmbH. Tito partneři společně vnášejí herní světy se známými postavičkami Schleich do knih, časopisů a her, ale také do školních potřeb a audioknih, čímž figurkám vdechují zcela nový život.
Slavné figurky a herní sady můžete koupit již ve více než 50 zemích světa. Nejvíce se prodávají v Německu, ale více než polovina obratu pochází z jiných zemí. Důležitými trhy jsou Severní Amerika, Spojené království a Francie.
V roce 2018 docílili celosvětového obratu takřka 185 mil. eur, což je zhruba o 17 % více než v předchozím roce. V Německu jsou s takřka 3,5% podílem na sedmém místě za největšími výrobci hraček, v oblasti figurek jsou tržní jedničkou.