Hodnocení obchodu

5,0 3987 hodnocení
Přidat hodnocení
5
3905x
4
48x
3
7x
2
3x
1
24x
Nevyplňujte toto pole:
LZ Avatar autora Lenka Zapalkova | 8.12.2020
Nadmiru spokojeni,rychli,vstricni.Velmi doporucuji.
Avatar autora Jaroslava Řebounova | 8.12.2020
*****
Avatar autora | 8.12.2020
zboží dodáno docela rychle po objednání
RS Avatar autora Roman Sornas | 8.12.2020
Vše ok. Děkuji.
I Avatar autora Ivana | 8.12.2020
Jsem velmi spokojena,vše v pořádku.
RW Avatar autora Rudolf Weigel | 8.12.2020
Vše bylo v pořádku.
VK Avatar autora Veronika Koukalová | 8.12.2020
Vše bylo v pořádku a do týdne zboží doma.
S Avatar autora Silvie | 7.12.2020
rychlé doručení
J Avatar autora Jana | 7.12.2020
Rychlé doručení
J Avatar autora Jana | 7.12.2020
super! rychlé doručení (objednáno v sobotu, v pondělí doručeno) ke každému kalendáři dárek
O Avatar autora Olga | 7.12.2020
Ochotný prodejce, rychlé dodání
M Avatar autora Martin | 7.12.2020
Doručení do dalšího dne i v nabitém prosinci ????
PS Avatar autora Pavel Smolik | 7.12.2020
ANO
L Avatar autora Lucie | 7.12.2020
Rychlé doručení. Zboží skvělé.
R Avatar autora Renata | 7.12.2020
Velká spokojenost, rychlé doručení.
V Avatar autora Veronika. | 7.12.2020
Jen doporučuji, skvělá komunikace, rychlost doručení top, individualní přístup k zákazníkovi
P Avatar autora Pavel K. | 7.12.2020
Naprostá spokojenost . Zboží dokonce dorazilo v Sobotu.
JH Avatar autora Jarmila Hebká | 7.12.2020
Vše v naprostém pořádku. :-) Mohu jen doporučit.
KK Avatar autora Kamil Kulíšek | 7.12.2020
Skvělé
Avatar autora | 7.12.2020
- Klamanie zákazníka
- Neodpovedanie na e-maily
- Neskoré odosielanie tovaru
- Neschopnosť reklamácie či vrátenia tovaru
- Vyhýbanie sa problémom

Nakupujem cez internet už takmer 10 rokov, z celeho sveta objednavam tovar, no takýto prístup ako v tomto obchode som ešte nezažil, nezvyknem písať negatívne recnezie, ale ak to má niekomu ušetriť peniaze a čas, tak som si povedal, že to urobím. Objednal som si puzzle, prišli po 8 dňoch od objednávky (aj keď v popise bolo, že tovar je skladom posielajú do 2 pracovných dní), otvoril som ich a všetky dieliky boli rozpadnuté, podlač odlepená od kartónu, úplne nepoužitelné. Tak som kontaktoval obchod, prislúbili mi vrátenie tovaru cez zásielkovňu. 2 týždne som im tam písal, ani jedna odpoveď na e-mail, volal som im niekoľko krát, zrušili ma ihneď, nakoniec konečne dvihli, vysvetlil som im kde je problém, ticho v telefóne, nič, len dych a po pol minute zrušeny hovor. Znova som volal a volal, ozval sa znova ten istý pán, prislúbil vrátenie, prešli ďalšie 4 dni a znova nič. Nemám ani tovar, ani peniaze. Samé výhovorky typu, "videl som, že ste pisali, ale nemal som čas odpovedať, určite to napravím" a podobné reči. Rozhodne nikomu neodporúčam nákup v tomto obchode, vrátenie, reklamácia či riešenie problémov je tu úplné tabu.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, pane Sulíre, děkujeme za zpětnou vazbu. Celý nákupní proces jsem důkladně prověřila a nemyslím si, že jsme pochybili pro udělení takového hodnocení. 1) zboží jste si objednal ve státní svátek, za 2 prac. dny jsme jej odeslali a třetí pracovní den byla zásilka připravena k výdeji - viz https://tracking.packeta.com/sk/?id=1534935870 Ano, mimo sezónu jsme rychlejší, ale zdržení jsme na eshopu i v košíku zcela transparentně uváděli - https://ibb.co/CBmrHDg a u doručení uvádíme Zásilkovna (1-3 pracovní dny), což bylo i v tomto náročném období dodrženo. 2) Mrzí nás, že puzzle bylo z výroby vadné, ale do originál zafóliované krabice s puzzle bohužel nevidíme a nemáme možnost tomu nijak předejít. 3) V den vyzvednutí (út 24. 11.) jste nám v 15:47 zaslal email s fotografiemi poškození, ve stejný den v 16:18 (tj. za půl hodinu) Vám manžel volal pro vyřešení reklamace. Omluvil se Vám za chybu výrobce a informoval Vás, že bohužel nový kus nemáme. Následně jste mu oznámil, že to zkusíte řešit přímo s výrobcem Ravensburger. 4) Následně jste nám 4.12. volal - 1. hovor zmeškaný, 2. hovor přijatý, ale v průběhu asi bohužel vypadl a hned následně třetí, kde jste se dohodli, že nám teda zboží vrátíte, protože se Vám Ravensburger vůbec neozval. Přislíbili jsem Vám, že pro Vaše pohodlí Vám zkusíme zaslat kód na vrácení zboží přes Zásilkovnu. Protože jsme byli přehlceni odesíláním přijatých objednávek v letošní náročně vánoční sezóně, manžel Vás požádal o strpení, že to bude pravděpodobně až po víkendu, protože musíme zjistit detaily, zda je aktuálně možné na Slovensku odesílat zpětné zásilky na naše náklady. S tím jste souhlasil. Jakmile nám zboží od Vás dorazí k reklamaci (zatím od Vás nemáme ani info, že by bylo odesláno zpět), zašleme Vám samozřejmě celých zaplacených €17,27 zpět na kartu, kterou bylo placeno. S pozdravem, Andrea Kýjonková, Capi-cap.cz

Stránka 111 z 200 , položek celkem: 3994