Hodnocení obchodu
JJ
Jana Jochová
doporučuji
ID
Iveta Sklenářová Dis
PC
Pavla Cahlíková
doporučuji
BK
Barbora Knýbelova
Doporučuji...
E
Eva
Rychlost dodání, bezproblémové vyřízení, cena hluboko pod doporučenou cenou v katalogu.
DK
Dita Krejčová
Spokojenost!
N
J. Nykodymova
Díky moc, spokojenost
LL
Lucie Lakatošová
Rychle dodani a boticky super.
HB
Hana Beranova
Spokojena, rychle dodani, doporucuji.
HS
Helena Suchá
Spokojena, doporucuji.
MK
Marie Kubrtová
Doporučuji.
MP
Martina Prikrylova
Velice. Rychle dodani????
EK
Eva Kurzerová
Byla jsem spokojená jak s rychlostí dodání zboží tak i s komunikací obchodu.
JH
Jana Hnídková
Spokojena, rychle doruceni.
J
Jana
Doporučuji, rychlé dodání.
LM
Libuše Malá
Byla jsem spokojena, rychlé doručení a kvalitní zboží. Komunikace obchodu velmi dobrá. Doporučuji. L. Malá
Dodani velmi rychle.
KM
Karina Mazancová
Byla jsem zde spokojená úplně se vším!
Musim rict ze obchod vubec nekomunikuje :( Objednala jsem si uz nekdy minuly tyden a za celou dobu se ozvali jen pri objednavce a pak pri odeslani. Chvilemi jsem premyslela zda mi vubec neco dojde... Pritom stacilo napsat ze zbozi neni skladem nebo ze se chysta. Se zkusenostmi s jinymi obchody teda nic moc :(
Dobrý den, Magdaléno,
děkujeme za Vaší recenzi a čas jí věnovaný.
U všech produktů uvádíme pravdivou skladovou dostupnost (Skladem / Do 4-7 dnů (u dodavatele) / Do 7-14dnů (u dodavatele) / Na dotaz / Momentálně nedostupné / Předobjednávka) i reálné možné konkrétní datum dodání (můžeme doručit do) při volbě běžné dopravy na adresu (konkrétně kurýr GLS, kde i garantujeme termín doručení). Tyto údaje uvádíme jak u každého produktu, tak v košíku, v rekapitulaci objednávky a taktéž i v emailu s potvrzením objednávky.
Konkrétně při Vaší objednávce z 12. 5. jsme na eshopu uváděli dostupnost 4-7 pracovních dnů a námi uváděný datum možného dodání byl 24. 5. 2018. Což se splní, i přesto, že jste si zvolila pomalejší způsob přepravy na výdejní místo Uloženky.
Co se týče emailů, pokud probíhá vše jak má, snažíme se zákazníky jimi nezaplavovat. Pokud se však například objednávka z jakéhokoli důvodu zdrží, zákazníky ihned telefonicky nebo emailem informujeme.
V každém případě děkujeme za zpětnou vazbu, zvážíme přidání ještě nějakého "mezi" emailu, že "vše běží jak má".
Martin Kýjonka, Capi-cap.cz
G
Gabriela
Doporučuji. Kvalitní capáčky. Rychlé dodání.
Stránka 204 z 210 , položek celkem: 4183