Schleich Puzzle animals série 1 - Wild Life
Popis
S novými Schleich® Puzzlemals vytvářejte ty nejhloupější kombinace zvířat!
Přední a zadní části lze spojit dohromady a vytvořit tak své vlastní zvířecí kombinace. Je to skvělá zábava míchat zvířata, ale je také zábavné najít odpovídající pár! Překvapivá sběratelská zábava: Každá sada obsahuje jeden viditelný přední díl a zadní jako překvapení! WILD LIFE Puzzlemals lze kombinovat s FARMA WORLD Puzzlemals pro ještě větší zábavu!
Rozměry balení: 16 x 12 x 5 cm.
Věk: 3+
Hmotnost | 0.06 kg |
Na baterie? | ne |
Věk od (?) | 3 let |
Věk do | 99 |
Hmotnost | 0.06 |
Magnet | NE |
Pohlaví | Unisex |
Uvedení na trh | 2022 |
Sleva | 38 |
Výše slevy | 30-39 % |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost Schleich založil v roce 1935 Friedrich Schleich ve městě Schwäbisch Gmünd. Dnes patří k největším výrobcům hraček a k předním světovým poskytovatelům realistických zvířecích figurek. Návrh figurek a herních světů, produkce výrobních nástrojů i testy kvality a bezpečnosti probíhají nadále v Německu. Vyrábí se jak v centrále společnosti ve městě Schwäbisch Gmünd, tak v několika zahraničních závodech.
Dětem s radostí nabízí příběhy, které figurky ještě více oživí. Za tímto účelem cíleně navázali partnerství se společnostmi z různých oblastí. Patří k nim Universum KidsFilm GmbH, Blue Ocean Entertainment AG, Friedrich Oetinger GmbH, Schmidt Spiele GmbH, Ameet.Verlag GmbH, John Toys GmbH, Theo Klein GmbH, Nestler GmbH a hama GmbH. Tito partneři společně vnášejí herní světy se známými postavičkami Schleich do knih, časopisů a her, ale také do školních potřeb a audioknih, čímž figurkám vdechují zcela nový život.
Slavné figurky a herní sady můžete koupit již ve více než 50 zemích světa. Nejvíce se prodávají v Německu, ale více než polovina obratu pochází z jiných zemí. Důležitými trhy jsou Severní Amerika, Spojené království a Francie.
V roce 2018 docílili celosvětového obratu takřka 185 mil. eur, což je zhruba o 17 % více než v předchozím roce. V Německu jsou s takřka 3,5% podílem na sedmém místě za největšími výrobci hraček, v oblasti figurek jsou tržní jedničkou.